CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 15, 2008

Tag by KakChik

Cakkk!!!

Aduyai, lama sungguh rasanye farah x update blog ni.. 2yg malas nak wat blog ni dulu 2.. mmg risau xcukup masa.. ni pun baru nak bayar hutang KakChik nie.. uhuhu...lamanye saya berhutang ngn KakChik.. maaf banyak2 KakChik.. hehe.. Ni pun seb baik de luang kit.. kdg2 member ym pun bosan ngn farah.. tegur2, buzz!! buzz!! tp farah xjawab.. bukan ape.. priority farah skrg ni kat keje.. kekadang 2 xleh nak concentrate keje kalu berBlog n berYM smbil keje.. uhuhu.. teruk kan farah ni..

Haa... ni pun dia tag KakChik :

Rules:
  • snap work station anda
  • then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...
  • iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..
  • tengok contoh yang dibuat nih...
  • begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...
  • sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...
  • kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
  • tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..
[@LiYaNNuaR] [azza] [kinhashim] [KakChik] [Farah]

Haa... 2 la dia jawapannye.. arini farah kat tgkat bawah sbb angah xmai keje.. demam katanye..
Arap KakChik puas ati, hihhi... tp farah malasla nak tag org.. mmm... sape yg terasa diri 2 xde keje n nak merasa kena tag 2, bagitau ekk.. nati farah tag anda.. :)

2 yg best.. :):

kakchik said...

tenkiu farah... kakchik puas hati ... jgn risau.

yg tu workstation kat ofis ya? cukup lengkap kat satu meja.

FaRaH said...

a'ah.. tp 2 angah yg punye..meja farah tgkat atas.. laptop sebijik jer.. ehehe..