CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 26, 2009

.............

menangis.. menangis.. menangis..

bukan senang menjadi aku..

doa pun dah, tp nape stil gini?

aku pun xpaham..uhuhuhu...

bukan mengeluh, tak sedikitpun maratapi ketentuan Tuhan,

cuma aku kekadang xsanggup tuk menghadapi hari-hari ini dan yg mendatang

hari-hari yg masih belum tentu utk aku..

Ya Allah... aku tau aku kuat.. tp kdg2 aku xmampu mengharunginya sorg2..

2 yg best.. :):

KakChik said...

kesiannya kat farah ni. masalah apa yg terpaksa farah tanggung sorang-sorang ni? masalah hari tu ke? belum ada penyelesaian agaknya. kalaulah kakchik boleh dekat dgn farah, rasa macam nak tolong peluk bagi farah rasa lega. kadang-kadang bila hati resah, mengadu dengan Allah ... tapi kalau ada teman dekat kita dan bersama kita, rasanya beban akan lebih ringan. kakchik doakan farah sabar dan tabah. juga masalah farah segera selesai.

FaRaH said...

terima kasih byk2 kakchik.. kakchik mmg best bangat.. farah baca pun farah dah dpt rasa yg kakchik mmg caring sesangat.. best sungguh kalu kakchik ade.. leh farah peluk erat2.. sungguh farah tgh de prob byk sekarang ni..smpaikan xbleh nak di listkan.. tp kena sabar lah.. org lain teruk lagi.. mcm2 kakchik masalahnye.. hehehe... xpe, frh senyum2 slalu je to carried it out.. thanxs bebanyak my lovely sis! mmuaahhhh!!! hehe..